Το Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης



Το Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης πρωτολειτούργησε το 1934-35 με πρώτο Επόπτη του Σχολείου τον μεγάλο Έλληνα παιδαγωγό Αλέξανδρο Δελμούζο και Διευθυντή του τον επίσης σπουδαίο Έλληνα επιστήμονα Βασίλειο Τατάκη. Από τότε πέρασαν και άφησαν ανεξίτηλο το πέρασμά τους μεγάλοι δάσκαλοι και πνευματικοί άνθρωποι. Ο Γιώργος Θέμελης, ο Ιωάννης Ξηροτύρης, ο Πολύκλειτος Ρέγκος, ο Σαράντος Παυλέας, ο Κωνσταντίνος Μπότσογλου, ο Νίκος Παραλής είναι μόνο μερικές περιπτώσεις σημαντικών πνευματικών ανθρώπων.
Το Πειραματικό Σχολείο είχε την τύχη να στεγαστεί σε οίκημα που σχεδιάστηκε με τη φροντίδα και την αισθητική του μεγάλου αρχιτέκτονα Δημήτρη Πικιώνη, οίκημα που ακόμη και σήμερα αποτελεί κόσμημα για την Πόλη μας.
Σήμερα το Πειραματικό Σχολείο, όντας πλέον και Πρότυπο, αναζητεί έναν νέο δρόμο που αποτελεί όμως συνέχεια της σπουδαίας του παράδοσης.

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Τραγούδια για την αγάπη: Με παράτησες μια μέρα άδικα

   Ένα λαϊκό τραγούδι μας προτείνει ο Λάζαρος και αιτιολογεί με λιτό τρόπο την επιλογή του: "Διάλεξα το συγκεκριμένο τραγούδι, γιατί μου αρέσουν οι στίχοι και η ερμηνεία του". 


Στίχοι: Τέσσερις
Στίχοι: Φοίβος
Μουσική: Φοίβος
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Μαζωνάκης

Με παράτησες μια μέρα
έτσι άδικα
και από τότε εγώ γυρνάω
στα ξενυχτάδικα!

Τέσσερις πήγε
μου είπαν πάλι φύγε,
φύγε απο το μαγαζί...
γιατί ηπια πάλι
και έκανα κεφάλι
και έγινα κακό παιδί!

Τέσσερις πήγε
μου είπαν πάλι φύγε,
φύγε απο το μαγαζί...
γιατί ηπια πάλι
και έκανα κεφάλι
και έγινα κακό παιδί!

Με κατάντησες αλήτη
δεν πηγαίνω πλέον σπίτι...
στα σοκάκια τριγυρίζω,
μεθυσμένος και σε βρίζω.

Με κατάντησες αλήτη
δεν πηγαίνω πλέον σπίτι...
στα σοκάκια τριγυρίζω,
μεθυσμένος και σε βρίζω.

Έφυγες χωρίς αντίο
και χωρίς γιατί,
και τον ύπνο μου έχω χάσει,
έχω τρελαθεί!

Τέσσερις πήγε
μου είπαν πάλι φύγε,
φύγε απο το μαγαζί...
γιατί ηπια πάλι
και έκανα κεφάλι
και έγινα κακό παιδί!

Τέσσερις πήγε
μου είπαν πάλι φύγε,
φύγε απο το μαγαζί...
γιατί ηπια πάλι
και έκανα κεφάλι
και έγινα κακό παιδί!

Με κατάντησες αλήτη
δεν πηγαίνω πλέον σπίτι...
στα σοκάκια τριγυρίζω,
μεθυσμένος και σε βρίζω.

Με κατάντησες αλήτη
δεν πηγαίνω πλέον σπίτι...
στα σοκάκια τριγυρίζω,
μεθυσμένος και σε βρίζω.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου